Хто добре запалився, той добре почав,
а добре почати — це наполовину завершити.

Григорій Cковорода

    • Головна
    • Про математику
      • Презентації
        • Матеріали до занять
        • Підсумковий контроль
          • Довідники з математики
        • Методика навчання математичної ОГПО
          • Змістовий модуль 1. Загальні питання методики математики
          • Змістовий модуль 2. Методика навчання розв’язуванню задач
          • Змістовий модуль 3 Загальні питання теорії математики
          • Змістовий модуль 4. Цілі невід’ємні числа та методика їх вивчення
          • Змістовий модуль 5. Теоретико-множинний зміст дій додавання і віднімання. Методика вивчення арифметичних дій в початковій школі
          • Змістовий модуль 6. Методика вивчення величин і дробів в початковій школі
          • Змістовий модуль 7. Пропедевтика алгебри і геометрії в початкових класах. Методика вивчення дробів
        • Наукова та професійна діяльність
          • Тести онлайн
          • Публікації
          • Професійний розвиток
        • Уроки математики в НУШ
          • Про мене
            • Контакти
              • Корисні посилання
              • Студентські наукові роботи
              • Вхід
                • Авторизація
                • Реєстрація

            Студентські наукові роботи

            2019_Розвиток емоційного інтелекту в учнів початкової школи
            Збірка ігор та вправ на розвиток емоційного інтелекту
            Програма розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів
            2020_Формувальне оцінювання як засіб формування адекватної самооцінки молодших школярів
            2021_Формування математичної компетентності в учнів початкових класів в умовах активного використання інструментів дистанційного навчання
            2025_Реалізація діяльнісного підходу на уроках математики в початковій школі
             
             

            © 2016 Деньга Наталія Миколаївна. Всі права захищено | Design by W3layouts