Хто добре запалився, той добре почав,
а добре почати — це наполовину завершити.

Григорій Cковорода

    • Головна
    • Про математику
      • Презентації
        • Матеріали до занять
        • Підсумковий контроль
          • Довідники з математики
        • Методика навчання математичної ОГПО
          • Змістовий модуль 1. Загальні питання методики математики
          • Змістовий модуль 2. Методика навчання розв’язуванню задач
          • Змістовий модуль 3 Загальні питання теорії математики
          • Змістовий модуль 4. Цілі невід’ємні числа та методика їх вивчення
          • Змістовий модуль 5. Теоретико-множинний зміст дій додавання і віднімання. Методика вивчення арифметичних дій в початковій школі
          • Змістовий модуль 6. Методика вивчення величин і дробів в початковій школі
          • Змістовий модуль 7. Пропедевтика алгебри і геометрії в початкових класах. Методика вивчення дробів
        • Наукова та професійна діяльність
          • Тести онлайн
          • Публікації
          • Професійний розвиток
        • Уроки математики в НУШ
          • Про мене
            • Контакти
              • Корисні посилання
              • Студентські наукові роботи
              • Вхід
                • Авторизація
                • Реєстрація

            Корисні посилання

            • Вчитися ніколи не пізно - блог вчителя інформатики Кремечуцького ліцею №30 Терещенка Юрія Петровича

            • Закон України «Про вищу освіту»

            • Державний стандарт початкової освіти

            • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас

            • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас

            • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас

            • Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас

            • Рекомендації щодо формування математичної компетентності

            • Наступність у навчанні математики між початковою і базовою школою

            • «Підтягнути» математику: 6 кроків ефективного вчителя

            • Moodle

             

             

            © 2016 Деньга Наталія Миколаївна. Всі права захищено | Design by W3layouts